מחר: יום תפילה וזעקה למען החטופים והפצועים

אבי יעקב No Comments on מחר: יום תפילה וזעקה למען החטופים והפצועים

לך כנוס את כל היהודים וצומו עליי • יוזמה מעניינת שהולכת וצוברת תאוצה בכל העולם היהודי, מבקשת לנצל את יום חמישי תענית אסתר שהיא יום מסוגל לישועה, ולקיים במסגרתו מבצע תפילה עולמי מתוך אחדות של כל עם ישראל סביב עניינם של החטופים והפצועים • והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים

צילום: באדיבות המצלם
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחר (ה), בעת שהמוני עמך ישראל יציינו את תענית אסתר לזכר הימים ההם, ימי הצר והמצוק של גזירת המן ואחשוורוש, יעמדו מיליוני יהודים בארץ ישראל ובעולם כולו בתפילה עבור החטופים והפצועים ולחיזוק לחיילים והלוחמים בכל מקום שהם.

יוזמה פרטית שהחלה להתגלגל בתחילת השבוע הפכה תוך ימים ספורים לעניין ציבורי בקרב יהודים חרדים, דתיים, מסורתיים וחילונים. היוזמה מבקשת לשחזר את מעשי מרדכי ואסתר בימים ההם (שהיו בכלל ימי הפסח) ולקיים מה שנאמר "לך כנוס את כל היהודים, וצומו עליי", באמצעות יצירת אחדות בכל עם ישראל ביום תענית אסתר הוא יום מסוגל לישועה והצלה.


היוזמה שמגיעה ביממה האחרונה לכל 260 אלף בתי האב של הציבור החרדי בארץ ותשדירים אודותיה החלו להתפרסם בתחנות הרדיו החרדיות, מבקשת מכל אחד ואחת, לעצור בכל שעה שהיא מחר, יום חמישי הוא תענית אסתר, לומר מספר פרקי תהילים ותפילת אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה וכו', ולהזכיר את שמות החטופים לישועה במהרה, לבקש בעד הפצועים רפואה שלמה ומהירה ולחזק את ידיהם של החיילים הלוחמים בכל מקום ה' שיזכו לשמירה והגנה מכל צר ואויב.

היוזמה הזו זוכה בשעות האחרונות להדים רבים בכל רחבי הארץ וישיבות וקהילות כבר הודיעו על כוונתם לערוך מחר סדר תפילה מיוחד לזכות החטופים והצלתם המהירה. שמועות על־כך כבר גרמו לקידוש ה' גדול בציבור הכללי והמסורתי.

כאמור, כל בית אב בריכוזים החרדיים קיבל תזכורת בדמות מנשר ועליו שמות כל החטופים עם שמות אמהותיהם לתפילה. לנוחותכם, רשימת הפרקים בתהילים שיש לומר למען החטופים והפצועים: כ', כ"ב, כ"ה, כ"ז, ע"ט, פ"ג, צ"ד, קכ"א, קמ"ב, ק"ל. לאחריהם יש לומר את תפילת אחינו כל בית ישראל (אפשר למצוא כאן). והן א-ל כביר לא ימאס תפילת רבים. אכי"ר.



0 תגובות